Svartsjuka...

Hur orkar man med det? Varför låter man någon styra ens liv med det? Man mår ju inte bra av det..
Är det menat att man ska vara tillsammans när man är så svartsjuk att man inte kan lita på sin partner när dom pratar med motsatt kön.. Det betyder inte att din partner vill ha personen i säng bara för att han är trevlig och pratar med nån av motsatt kön!!
Nä fy fan för svartsjuka... Väx upp!!! Släpp det hemska förhållandet! Bara för att man har några bra saker i förhållandet behöver det inte betyda att man inte kan få det lika bra om inte bättre i nästa förhållande!
Jag har inte förstått mig på det där med svartsjuka...!
Lr är det jag som är för dum för att vara svartsjuk. Är det såna tendenser man måste visa om man vill ha ett förhållande?! Kanske därför man springer omkring och är singel =P
Nåja känner man att man orkar med en svartsjuk partnerfår man väl skylla sig själv!
Säger bara att jag finns och vad jag vet så är jag inte mycket för svartsjuka...
Det tyder bara på osäkerhet hos en själv! Lr har jag fel?



Sa ju när jag började på Jula att nu ska jag skita i killar.. Tänkte att jag skulle lyssna på min mor.
Hon som många andra säger att om man "letar" efter det så kommer det aldrig, men om man inte letar så brukar det dyka upp när man minst anar det.
Ha, det har vi sett hur det går! Åt skogen för lilla mig =P

Är kanske just nu inte meningen att Anne ska ha något förhållande..
Lr är det så att jag är kräsen?!?! Skulle själv säga nej, vet bara på ett ungefär vad jag vill ha och inte vill ha...
Men nu har jag gått och fastnat för en svensk kille och vem hade trott det?!
Ingen (förutom jag)!!!  Där har vi ännu en sak som jag retar mig på hos folk/mina nära och kära..
Dom verkar tro att dom känner mig så jäkla väl när dom säger att jag bara fastnar för en viss typ av killar!
Ni kan dra åt helvete är vad jag känner när ni är så jävla dumma och säger så...!
Ni vet inte ett skit om vad jag fastnar för och inte, det är tydligt det!
Visst för att jag har lättare för att fastna för vissa typer av killar.. Men det är ingenting ni behöver kommentera lr bry er om.. Ni kan väl för fan ta och försöka bry er om om jag mår bra! Usch vad jag är less på vissa när dom ska vara såna jävla bessewissers angående mig!!!
Det är inte pga av hudfärgen lr nåt sånt som jag faller för en kille.. det e massor med annat!
Men det är min ensak!
Så piss of alla ni som säger nåt annat skit om mig!!!!

Jag kom nu på att jag varit rätt grinig (lättare sagt sjukt grinig) i inlägget men jag skyller på att jag inte ätit något och att jag som sagt är fruktansvärt olyckligt kär just nu så allt känns piss!
Så måste få ut lite av dessa känslor och då är det bäst att spy ut lite skit här istället för att någon ska behöva lyssna på mig! Här kan man välja själv om man vill läsa lr inte!  =P



Det är som min syster säger att man undrar verkligen om det e nån som läser skiten (bloggen) eftersom man inte överdrivet ofta får kommentarer (förutom av just syster och mamma)
Så känn er mer än välkomna att lämna kommentarer (kanske inte till detta inlägg)

Nä nu ska jag ta och åka ut med Tequila och Perdita till almnäs och låta tjejerna springa av sig lite grann och så ska jag kasta in lite tvätt i maskinen ;D
Måste ju passa på att tvätta lite grann när mor och far inte e hemma  ;P

Ciao!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lilla hjärtat vad ja lider med dig.... Fy fan been there done that jag med.... O det roligaste är att vi ska gifta oss om 3 veckor.... Dock så satt inte han i ett sjukt svartsjukt förhållande! Förstår vad du menar iaf!!! Som sagt tidigare det e bara att ringa så tar vi en promenad lr nått. Massa kramar till dig o tjejerna.... P&K

2008-07-20 @ 19:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0