Ojojoj, fy helvete.....

Dagen började med att man va seg som fan.. men det var helt och hållet självförvållat  =)
Sen så började jag jobba.. I början av dagen var allt frid och fröjd...
Sen kände jag mig bara allmänt på dåligt humör och att jag var arg  =S
lite jobbig känsla eftersom jag verkligen inte brukar va nån surfitta...
Hoppas inte nån uppfattar mig så.. (Förutom familjen =P)

Men man kan inte alltid ha bra dagar.. kan inte alltid va den där söta rara Anne som alltid har ett leende på läpparna, det funkar inte...
Men jag ber om ursäkt om någon tog illa upp idag p.g.a. mitt humör..

Nåja, saken blev inte bättre när jag kom hem och vovvarna traschat lägenheten värre än nån gång tidigare....

FY FAN säger jag bara =P
korten på stöket kommer en annan dag =)  

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0