Kanske tänka om...?!

Kom nyss hem från ett litet "hembesök"... ;P

Han hade inte varit hemma många timmar och det var inte många timmar innan hans nästa avresa men ändå ville han att jag skulle komma över.. Självklart ville jag ju oxå det, så det e ju inte bara på hans villkor =P
Det var trevligt att slippa sova själv  =)
Nu är han borta i över en månad, får se vad han tycker och tänker om saker när han kommer hem.

Fick mig idag en tankeställare efter att ha läst mitt arga blogginlägg tidigare och efter detta besök!

Om han är intresserad vore han något för mig?! Det tror jag absolut!
Det e ju bara det att det e vissa saker som sagts (som jag hoppas ändras sen)

Har släppt lite av att vara olyckligt kär..
Funderar på att jag kanske inte behöver vara det.. Lr lättare sagt: jag förtjänar bättre än att vara olyckligt kär!
Och det kommer nog inte ske något på den fronten, så det är lika bra att släppa och gå vidare!


Kände tidigare att det är absolut någon jag skulle kunna tänka mig att spendera mer tid med  ;)

Vet att han inte är intresserad av flickvän just nu, men har fått intrycket av att det kanske kan ändras inom snar framtid.. Kanske efter alla resor.. Inte så smart kanske att ha en flickvän när man åker iväg i 1 månad med sol, bad och drickbart.. Lr det e klart man kan ha ett förhållande och åka utomlands. Men behöver ju inte hoppa in i nåt bara för sakens skull. Kanske inte speciellt smart att starta nåt då 9 grabbar (dom flesta singlar) ska åka på en resa och supa som svin.
Då kan man lika gärna vänta ett tag...

Nä nu ska jag sova!! Är lite trött och speciellt grinig efter att kommit hem till sönderbitna skor och trasig tröja =(

Kommentarer
Postat av: nina

vad har dom jävlarna bitit sönder den här gången, måste du låsa in dina godbitar bakom en järndörr eller, fy på sig

2008-07-21 @ 12:11:39
Postat av: Anonym

Tja tjejen!

Vad är det för mening med att vara kär om man ska vara olycklig. Antingen så är man lyckligt kär eller så är man inte kär. Sen om det puckot som du är kär i inte är det i dig så är du väl olycklig för det men inte för kärleken. Aja. Kram mamma

2008-08-04 @ 17:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0