Flytt!

Idag flyttade jag, Ina och Linus alla mina saker från Nina och Robert till min lägenhet! Kändes skumt men jävligt bra :D så nu har jag verkligen flyttat hem igen. Det börjar sakta men säkert gå upp för mig att jag är tillbaka i Södertälje igen :)

Nina och Robert har varit underbart snälla och låtit mig bo hos dom då jag kände att jag verkligen inte klarade av att var kvar uppe i Östersund!
Jag tycker det funkat bra och hoppas nu att dom inte är alldeles för less på mig :P

Har kvar saker i ösd och får se när jag får tummen ur att hämta sakerna.
Handlar väl lite både om pengar att åka upp men även om hur jag ska få ner alla saker, bil/släp/lastbil you name it!
Men jag kör på mitt motto, allt löser sig på ett eller annat sätt :)

Nu är det sovdags! Är lite smått förstörd efter helgen!
Var på mondaybars 20 års kryssning och det var grymt kul, men efter så blev jag tokförkyld så ska försöka sova lite och ta igen mig!

Kram på er alla där ute :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0