Barnvakt!

I söndags kväll så var hela familjen samlad ute i almnäs.
Vi åt gott och sen så blev några sugna på godis.
Nina var frivillig att åka iväg och handla och jag var frivillig att sitta barnvakt åt underbara Hampus!
Gick jättebra :D han är så go den lilla kisen!
 
Idag var jag ledig och den lediga dagen spenderades hos mor och far som vanligt :P 
Jag var ensam tills Malin och Oscar kom och gjorde mig sällskap vilket var jättetrevligt!
Lilla Oscar satt i min famn och efter ett tag somnade han och sov som en stock i ca 1 timme. 
Jag och Malin satt och babblade på och det störde honom inte alls, skönt :)
 
Idag har jag även plockat blåbär med mor min, men det blev inte mer än 1 liter då det är myggattack så fort man visar sig utanför dörren! :S
 
Nu blir det lite läsning, en bok som heter Järnkonungen. Bra bok det där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0