Skiweek!

Var ju ännu en gång med och ordnade Skiweek. Grymt kul var det! :)

Imorgon är det mondaybar fest med white tema och jag ska dit med grabbarna :) ska bli nice! Alla som köpt förköp får en biljett till Paul van Dyk den 18 februari! Riktigt nice :D

På måndag ska jag på arbetsintervju på fritidsresor! Håll tummarna för mig att jag får komma utomlands och arbeta lite vilket jag egentligen velat göra i flera år nu :)

Idag var jag och hjälpte Nina och Robert med att flytta saker från deras gamla hus till det nya :)

Är riktigt glad för deras skull för det känns verkligen som att dom har hittat rätt :)

Nu ska jag och mamma glo lite på tv och snacka lite skit!

Puss och kram alla där ute! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0