Pissdag...

Har lite av en pissdag...
Dåligt humör som tusan...
Idag hade jag velat vara i Nykvarn och gosat med Hampus hela dagen!
Den lilla krabaten gör mig alltid så glad! <3
Hade varit så skönt att ta en långpromenad med syster och Hampus!
Skulle behöva en träningskompis här uppe så man inte bara slappar hela tiden..
Men ingen verkar vara så sugen på att träna, iaf när jag frågar :P
Och jag måste ha någon som pushar mig lite så att jag får tummen ur att gå iväg och träna!
På fredag är det fotboll som anordnas genom ÖSIS.
Funderar på att dra dit och lira lite!
Kommer antagligen få gå dit själv, men förhoppningsvis finns det någon dåre där som tycker det är kul att en tjej dyker upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0