Östersund!

Nu är jag tillbaka i Östersund efter att varit iväg till Södertälje/Nykvarn i en vecka och har bl.a. hjälpt Nina och Robert att flytta in till Nykvarn.
Jag har även varit iväg på en arbetsintervju hos Fritidsresor om att va guide utomlands!
Så håll tummarna för att jag får det jobbet!
Innan den 15 ska vi få veta om man fått arbetet eller inte!
Nervös som fan är jag!
Sen har jag under denna vecka passat på att gosa så mycket som möjligt med världens bästa Hampus!

Nu sitter jag iaf i Östersund och det är ta mej tusan massa minusgrader här!
Imorse var det MINUS 21.8 grader!
Fy tusan!
Fast nu på kvällen när jag drog på mig kläder för att gå ut och ta en runda med P så var jag nästan för påklädd!
Blev tokvarm och det är ju inte heller så bra att bli för varm för sen blir man ju jättekall om man skulle stannat ute ett tag till.
Stackars P hoppade på 3 ben ett tag så blev inte en jättelång runda. Hon ska ju inte lida av att vara ute så vände hem rätt snabbt. Efter att varit på Hemmakväll en snabbis och köpt lite godis ;D
Nu ska jag ta och sätta mig och lösa lite korsord och slökolla på tv!
Puss&kram på er därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0