Fritidsresor!

Fick inte jobbet på fritidsresor!
Lite besviken blev jag nog, men inte ledsen!
Snarare glad!
Pratade med min underbara vän Malin igår och hon ska ju ha barn och det får jag inte missa för allt i världen känner jag nu!
Jag vill nog inte heller missa så mycket av underbara Hampus uppväxt!
Och jag vill ju börja försöka få ett eget liv, settle down som dom säger :P
Nu blir det ialla fall flytt hem till Södertälje!
Och jag är ju inte den som är den så jobb tror jag alltid löser sig på ett eller annat sätt!
Känns så jävla bra att få komma hem till nära och kära och jag hoppas att de vänner jag fått här uppe kommer att finnas i mitt liv i framtiden också!
Puss&kram på er alla goingar där ute <3

Kommentarer
Postat av: lisa

i'm always by your side <3

2012-02-14 @ 17:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0