Romantisk jävla filmjävel...

Nu kommer det eviga gnället från mig igen....
Satt och kollade på en film med Lisa precis. En romantisk jävla film :(
Vid ett avsnitt i filmen så kollar killen ut över baren för att se om tjejen han tycker om är där..
Man ser sen glädjen i hans ögon när han ser henne.
Visst det är bara en film, men jag vill också ha det så...
En som verkligen tycker om en, oerhört mycket!
Det hjälper inte att folk säger att det kommer.... Just nu känns det så avlägset!
Speciellt när man är så feg som man är!
Hittar jag någon jag blir intresserad av så vågar jag ju knappt prata med människan...
Hur lätt blir det då att få någon att fatta att man är intresserad....
Äsch nu ska bitterfittan lyssna på grym musik och försöka bli glad igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Upp med hakan <3

2011-09-03 @ 01:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0