Oj, tack!

Det första en kompis sa till mig igår när vi träffades efter att inte ha setts sen innan sommaren är:
Fan va smal du har blivit!
OJ!!
Ja men visst har jag gått ner några kilon, men att det skulle synas så mycket trodde jag verkligen inte!
men då är jag ialla fall på väg åt rätt håll! :D

Var ute i torsdags och igår och hade det grymt kul båda dagarna!
I torsdags kom Petra, Emma och Ebba över och vi satt och spelade nåt drinkspel och sen gick vi ut och dansade!
Askul kväll!
Sen igår så var jag, Emma, Ruppi, Petra, Carina och Sara hem till Diana på förkrök och det var trevligt och sen gick vi ut på Marite. Jag brukar inte ha kul när jag går dit, men igår var det grymt kul!

Nu får jag faktiskt ta och slipa till mitt självförtroende lite granna!
Börjar bli bättre och bättre så är på väg åt rätt håll iaf!

Kommentarer
Postat av: Nina

Du är bäst syster det vet du va:)

2011-09-12 @ 05:21:19
URL: http://vaskelainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0