Söta rara Hampus!

Igår så blev det massa gos med min lilla raring!
Var hemma hos Nina och så kom Camilla, Malin och Frida ut och fikade med oss och det var jättemysigt!
Satt och snacka skit i några timmar och sen så tog vi på oss ytterkläder och gick ut i skogen och plockade svamp :)
3 liter fick vi ihop.
Det rensades och sen får vi se om Robert hittar på något att laga av det.
Jag tycker inte om svamp, tycker bara det är kul att plocka! Skum man är ;P
Nu har jag skjutsat Mari till skolan och mamma till Nykvarn så hon kunde ta sig till jobbet så idag har jag bil!
Idag blir det nog svampplockning igen men med Ina denna gång och sen ska jag in till stan och fixa förrådet till lägenheten!
Undra vad man ska ta och hitta på efter det!
Blir nog hem och basta som vanligt ;)
Puss&kram på er!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Tack för all svamp. Nu är svampen i frysen. Kram

2011-10-11 @ 21:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0