Skulle åkt...

...idag istället för att vänta tills imorgon bitti!
Sitter här på förfesten och är jättebitter, vet inte riktigt varför heller :(
Det var alldeles för mycket folk här så man kunde inte ens röra sig någonstans, det är inte kul tycker jag!
Tycker ju inte ens om när de e så trångt på krogen, då allra mindre när man e hemma...
Kände inte ens hälften, brukar ju inte va den som är den..
Men t.e.x så hade jag min dörr stängd till mitt rum för att hunden skulle få vara ifred.
Helt plötsligt ser jag min hund springa omkring i köket och då är det något pucko som jag inte kände som har släppt ut henne för att han skulle lägga sin jävla jackjävel på min säng!!
Kunde inte idioten lägga sin jacka på samma ställe som alla andra?!
Så kastade ut jackan på golvet i hallen och hade sedan låst resten av kvällen till mitt rum..
Tycker inte att det ska behöva vara så...
Ska kolla om Petra och Andrea ska gå ut, ska väl slå följe och dansa lite, det brukar jag ju bli på bra humör av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0