Home sweet home!

Nästan varje gång jag åker hem så tar jag 17:21 tåget från Östersund och då är jag framme i Sthlm kl 22:50.
Efter det kommer pappa alltid och hämtar mig och sen när jag kommer hem så är bastun varm och mamma sitter och väntar på att vi ska basta!
Det är vår lilla tradition varje gång jag kommer hem och satan va skönt det är att varje gång bara sitta och få egen tid med mor sin och bara babbla av sig om allt och ingenting!
Igår var det även så att badtunnan var varm, men lite väl varm det blev verkligen som en kannibaltunna!
Hoppade i och började skrika som en stucken gris, kollade på termometern och nu förstod jag varför jag skrek!
Det var över 45 jäkla grader, så igår blev verkligen fläsket kokt! :P

Idag ska jag, Hampus och syster bege oss till affären för att handla saker så vi kan baka åt lillens dop som är på lördag!
Sen måste jag verkligen tentaplugga till den hemska tentan vi ska ha på tisdag!
Jag kan inte kugga för när omtentan äger rum så är skidskyttet i full gång! :S
Det är mycket nu men det trivs jag med!
Då går tiden så mycket fortare! :D
Puss&kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0