God natt!

Ligger nu ute i husvagnen och ska försöka sova lite snart. Idag var hela familjen Vaskelainen på dopet och jag tyckte det var ett fint dop. Prästen kändes väldigt "modern" med både hål i näsan och en frisyr där hon hade rakat på sidan. Coolt tyckte jag :) sen blev det middag med la familia på McDonalds och efter det däckade både jag och Hampus i bilen. Roligt sällskap Nina fick då :P väl hemma tog jag en liten powernap och sen åkte jag till Lottas fest och sa hej! Hon blev väldigt chockad över att se mig då jag egentligen skulle vara i Ösd men dök upp där på festen utan förvarning! Kul att hon blev så glad att se mig :) det är en härlig och ärlig pingla det där! Åkte sen hem och har bara tagit det lugnt hemma tills det var dags att hämta några söta småsyskon från krogen och Herman. Nu blir det iaf till att sova lite grann, till min hjälp att sova har jag en bok av Pietra Rivoli som vi ska läsa till denna kurs, inte så rolig vill säga :P god natt på er! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0