Almnäs! <3

Vilken ro jag får i kroppen när jag kommer hemhem!! <3
Kom hem igår kl 13 och åt då lunch med Joel på pizzahut på centralstationen! Mums, det va riktigt gott!
Kan va för att jag inte hade ätit något på hela dagen! ;D
Kom hem tack vare underbara syster och Robban som kom och hämtade mig och P!
Sen på kvällen var det Mondaybar White fest i Kolingsborg!
Vi var på förfest hos en kille som heter Pär och det var trevligt!
Sen gick vi till Kolingsborg, det var kul!
Men vet inte om det var den långa morgonen med 5 timmars tågresa och 2 timmar på centralen som gjorde mig trött..
Men tappade partyhumöret lite efter ett tag på "kolingen" och ja vad ska man säga, men jag var inte på mitt bästa humör!

Hehe hur kommer det sig att jag alltid fastnar för "slampor" som en kille uttryckte sig?! :P
Folk säger att man inte ska leta efter någon för då kommer de, men så är det ju inte!
För jag har inte "letat" och ändå händer det inget, eller jo träffar bara puckon som sagt...
Nä nu ska jag gå och sova!
Puss&kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vilket pucko, eller världshistoriens sämsta raggningsreplik. ;-)

2011-10-10 @ 07:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0