Snö!!!

Jag är ju med och anordar världscupstarten i skidskytte och nu ett tag har det sett rätt mörkt ut på snöfronten, men nu när jag kollar både på yr.no och klart.se så ser det ut att börja kylna på lite typ från och med nästa vecka!
Min mor sa ifs att det kommer vara kallt och snöa i slutet av november och hon brukar ju ha rätt så antar att vi inte ska vara så oroliga över att vi inte får snö till tävlingarna!
Visst är det lite kul, jag som inte är så jätteförtjust i snön vill ha den nu nu nu!!!
Det blir så mycket ljusare och mysigare och så kan evenemanget rulla igång ordentligt sen när det är dags!
Nu ska jag sortera klart kläderna och sen sova för imorgon är det skidskyttemöte och sen föreläsning och sen kommer det säkert dyka upp något mer jag måste göra!
<3

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Let it snow, let it snow, let it snow ;-)

2011-11-08 @ 23:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0