Onsdag!

Idag var det skiweekmöte x2 och sen var det möte med ett gäng damer som ska vara funktionärer på skidskyttet! Ett härligt gäng verkar de va!
Va efter alla möten hem till Malin Nilsson ett tag, hon hade lite mys för tjejerna och sen så kom det några fler från klassen och tentafestade lite.
Kände att jag idag inte alls var sugen på att festa utan sparar mig till på fredag istället!
Det ska då bli mat och dans på studentpuben och så ska vi klä ut oss!
Utklädnad är alltid kul när man kommer på något bra! :D
Jag tycker jag har en rätt rolig grej på G.
Men den håller jag för mig själv tills på fredag ;D

Imorgon är det morgonmöte med skidskyttet och sen drar den nya kursen igång!
Sedan ska jag nog hem och slappa lite!
Jennifer kommer upp till Ösd imorgon, så det blir nog lite mys med tjejerna imorgon kväll!
Nu ska jag iaf sova och jag lär lira lite tempel runner på telefon innan jag somnar..
Jäkla syster som tipsade mig om det spelet, nu kan jag inte slita mig :P
Egentligen inte så roligt spel, men så är det väl med dom flesta spelen ifs ;P
God natt och puss&kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0