Allt blir inte alltid som man planerat!

Som rubriken säger så blir inte allt alltid som man tänkt sig..
Jag är ju som sagt med och är lite hjälpreda på Skidskytte världscupstävlingarna och så har jag ansvar för några tjejer från en eventutbildning i Åre (som gör sin praktik på skidskyttet) och så skulle de hjälpa mig med lite allt möjligt och sen skulle dom hjälpa mig att ta hand om en grupp gymnasieelever.
Igår när dom skulle åka från Åre till Östersund för att komma och hjälpa oss så var dom med i en bilolycka!
Så vitt jag vet så ligger en tjej kvar på sjukhuset med en bruten svanskota och komprimerad ryggkota. En annan tjej har fått ett diskbråck och en annan fick ont i huvudet och mådde illa.
Tjejen som körde klarade sig utan några skador, men hon har verkar ha väldiga skuldkänslor stackaren!!
Dom kommer självklart inte vara med och hjälpa till nu, utan vi sa åt dom att dom ska hem och kurera sig och sen komma och fika med oss när dom orkar och så..
Så nu har jag lite mer att göra än innan! :S
Får se hur det går med allt!
Har ju även en deadline med uppsatsen på torsdag, en omtenta på torsdag och en tenta på måndag!
Just nu känns det som att allt kommer att gå åt skogen! :(
Men ska göra mitt bästa för att ordna allt jag kan utan att bli för stressad! :)
Nu ska jag sova! Tuff dag imorgon då premiären drar igång :D
Kärlek till er alla därute och ta hand om er! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0