Är fortfarande i Falun/Borlänge...

...hos Tina och sen på praktiken.
Är ju en rätt rastlös person ibland och när jag inte får något vettigt att göra blir jag tokig :S
Jag är lite tokig nu vill säga...

Jag och Tina hade en trevlig helg iaf :D
Va ute på en långpromenad i lördags i 1½ timme.
Saknade min lilla vovve då! Hade varit jättemysigt att ha med henne på den!

Sen lördagkväll spenderades ute i Tänger (bushen) hos bekanta till Tina.
Jättetrevligt par!!!
Vi grillade och spelade yatzy hela kvällen!

Jag vann en omgång maxi yatzy med 515 POÄNG!!!

Fy fan vad jag är grym ;D

Sen igår blev det ett litet besök till Kupolen och sen slappa lite hemma och sen en runda till nåt ställe där det fanns äventyrsminigolf och ett litet café där vi åt lite och sen gick vi en runda på äventyrsgolfen..

Stöööööört kul det är vad jag har med Tina!

Nu ska jag hitta på något att göra på praktiken!

Hej på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0