Sovmorgon!

Jo men idag blev det verkligen en sovmorgon!
Vaknade 12.10, men gick ifs och la mig efter 4 inatt..
Satt och spelade lite och så drog tiden bara iväg!
Och sen satt jag ifs och skrev på min cv till halv ett, ett inatt oxå :P
Alltid bra att ha det nedskrivet, annars får man sitta hur länge som helst om man ska göra om den varje gång man ska söka ett jobb.

Nu ska jag ta och skriva en inköpslista och gå och handla lite och så ska Perdita få sig en liten promenad!
Jag köpte en nosgrimma till henne i onsdags, det var ett väldigt bra köp!
Nu drar hon ingenting när vi är ute och går!

Tror hon fattade på en gång att när hon har selen får hon dra och nu när hon har nosgrimman så drar hon inte för att det är obekvämt ifs :P

Äsch, nu ska jag fixa inköpslistan som sagt!

Kram

Mina älskade småsyskon!


Kommentarer
Postat av: lisa

nu har jag äntligen sparat din bloggadress:D ska bli flitig följare av din blogg:)

pussss

2011-03-06 @ 12:25:40
Postat av: Mamsen

Kul att se att du börjat bli flitig med bloggen igen :-)

2011-03-07 @ 00:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0