Hundvakt!

Älskar verkligen min vovve jättemycket, men ibland är hon bara i vägen :(

Som nu i helgen när jag ska vara volontär i Åre så hjälper en kompis mig på torsdagen men sen vet jag inte hur det blir med resten av tiden... :S

Sen nästa vecka ska jag ner till Sthlm på jobbutbildning och då vet jag inte heller hur jag ska göra :S

Finns några som alltid ställer upp men det känns lite jobbigt att fråga dom igen :S
Vill ju inte att dom ska känna att jag "utnyttjar"dom eller så!

Hoppas verkligen dom som hjälpt mig vet om att jag hjälper till med vad som helst bara jag kan!

Ska fixa lite här hemma och sen ska jag ner på stan och hyra film till Campusbion ikväll och sen köpa en ny bok som handlar om styrketräning (vill göra rätt när jag göra övningarna på gymmet)

Ha en grym dag alla ni söta!

Puss&kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0