Glad!

Kan nog inte bli gladare för så lite :D

Har inte kikat på min blogg på några månader nu och nu när jag kollade så hade jag en underbar kommentar som bara gjorde att jag ville springa ut i snön och ta med mig hunden och pulkan!!

Tack, ett underbart tack till dig Magnus!! :D


--------------------------------------------------------------------------------


Nu är det mycket som händer! Har Skiweek nästa vecka, en ny kurs startade idag och en omtenta på fredag (29 av 36 pers i klassen kuggade), Campusbio på fredag och massa annat!

Är nu ordförande i Campusbion och är fortfarande vice ordförande i TUR-föreningen (lite onödig fakta ;P)

 

--------------------------------------------------------------------------------


Nu har jag gått halva utbildningen så nu är det nedräkning som gäller.
Endast 1 ½ år kvar :)
sen blir det nog flytt neråt i landet igen, iaf som det känns just nu!


Borde plugga till omtentan på fredag, men känner just nu ingen motivation så det får bli all in imorgon :)

 

--------------------------------------------------------------------------------


Det är helt sjukt egentligen vad på bra humör vissa männisor får mig!
Inte många som lyckas med det!
Borde bli bättre på att visa min uppskattning till dem!


Jag känner att jag vuxit som människa nu när jag bott här uppe ett tag!
Kollar tillbaka på saker jag gjort och ibland undrar man vad man tänkte med :P
Jag ångrar ingenting jag har gjort för det är onödigt att lägga ner tid på att ångra grejer!

Finns dock en sak som jag ångrar djupt och det är att jag blev så rädd när det klev in en underbar människa in i mitt liv och jag inte skötte det ordentligt!

Min mor vet exakt vad jag menar och jag tycker det är så skönt med en mor som förstår mig utan att jag behöver säga något!!


Jag ska nu sätta mig och läsa ett mail som jag fick för några år sen som gjorde mig så varm i hela kroppen!
Att jag skulle få ett sånt mail trodde jag aldrig!

Jag skrev ut det mailet och plastade in det men tappade bort det i flytten hit upp och sen har det inte blivit av att skriva ut en ny, tyvärr!
För hade jag satt mig och läst det mailet som jag sa att jag skulle göra när jag är på dåligt humör lr har en depperiod så hade jag ändrat humör rätt fort och blivit den glada Anne som jag vill vara!!


Maildags nu!!


Ha det underbart allihopa!!

Puss&kram/Anne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0