Mål...

Just nu vet jag inte vad jag har för mål i livet..
känns som att jag så fort och lätt blir uttråkad och vill göra något nytt.
nu vill jag flytta och bara göra något nytt igen!
men det funkar inte så...
jag ska gå klart plugget men sen jävlar ska det bli något nytt :D

rastlös tjej, fattar inte varför jag inte gör något vettigt av den rastlösheten...

mycket som inte är som jag vill just nu..
en del är bra och en del dåligt...

har inte träffat min mor på ett tag och det märks, för jag brukar kunna prata med henne och gråta några skvättar och bara få ur mig all skit som ligger och gnager..


Va på pyjamasparty hos Johanna igår och det va kul som fan!

En liten bild från det och så blir det nog till att gå och lägga sig.

God natt alla underbara!
Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0