En smula...

Dog en smula inombords för några minuter sen...

Råkade snoka runt lite på fb och hittade något jag verkligen inte ville hitta egentligen..

Upptagen, skit oxå!!!
Jag får definitivt skylla mig själv, vrf vågade jag inte när tillfället kom?!
Ångrar mig så djupt!
Nåja det är bara att fortsätta leva livet..
Just nu känns det dock som att jag mest flyter igenom det..



För ca 24 timmar sen så skickade jag en jobbansökan om ett värdinneuppdrag.
För ca 9 timmar sen ringde dom och vill träffa mig!
Det känns lovande! :)
Håller tummarna för att det går vägen :)
Visst har jag Jula där jag jobbar extra, men att även ha ett inom det jag vill hålla på med sen vore ju toppen!
Håll tummarna för mig!!


Blir en resa till Norge med klassen nästa vecka!
Hoppas det blir en intressant och givande resa!



Nu måste jag gå och lägga mig!
Sova bort min bitterhet!!! Försöka göra det iaf..


Kram....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0