Underbar dag!

Idag har jag varit nere på stan med söta Malin och kikat lite på julklappar.
Sen kom syster och Robert och underbara Hampus och gjorde oss sällskap ett tag!
Hade ett presentkort på Hemtex som varit liggandes sen ca 5 år tillbaka så trodde inte jag hade många kronor på det. När jag frågade i kassan om hur mycket som var kvar så fick jag svaret:
850 kronor!
Oooooooooooooooohhhh yes, då blev det lite mer inhandlat där kan jag säga ;D
Sen åkte jag iväg med Sandra upp till Pär i Sthlm och där mötte vi upp Joel, Frutte och "Oljo" och så hade vi glögg/spelkväll!
Det var grymt kul!
Sällskapsspel är grymt underskattat, så det kanske man ska önska sig i julklapp ;D
Nu sitter jag i soffan i Almnäs och ska kolla klart CSI reprisen och sen blir det att sova!
Imorgon står lunch med Sandra och Frutte på schemat och sedan kl 13 blir det spädbarnsmassage med syster och Hampus på stan! <3
Puss på er alla underbara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0