JAG KLARADE TENTAN!!!

Fy fan va skönt!!!

Hade en grym mensvärk den dagen så kommer inte ihåg vad jag skrev på dom 2 sista frågorna :S

Men det verkar ha gått vägen!!!

Helt jävla underbart!
Då slipper jag komma upp till Ösd till den 2 juni och göra omtentan och då kan jag åka på

MONDAYBAR BLACK & WHITE KRYSSNINGEN!!!!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH va underbart :D


Nu kom det tråkiga bara....
Sitter och gör en hemsk hemtenta, pisstråkig e den!

Lärarn är inte så mycket att hurra för :S

Han har tagit med sin bok som inte finns med i kursplanen i en av frågorna..
Ska kolla upp det närmre om han får göra så :P

Lite käppar i hjulen, moahaha ;D

Puss&kram på er!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Men du kämpade på bra med tentan trots ,påsk ,vackert väder och annat som kan distrahera ;-)

2011-05-02 @ 01:05:00
Postat av: Anne

det var ju ifs inte hemtentan jag menade mamma, utan tentan jag gjorde innan jag kom ner! :P

2011-05-02 @ 20:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0