Blir så...

...besviken ibland på lite olika saker!

Nej jag ska försöka tänka positivt!

Johanna är en riktigt bra vän som är precis som jag! :D
Lisa är härlig hon med.
Ska spendera mer tid med dom!!
Tjejerna i gänget här uppe i Ösd är mysiga dom med :)

Men jag har den senaste tiden varit väldigt asocial, har som sagt varit lite av en ensamvarg..

Men det har varit skönt och jag behövde verkligen det.
Nu kan man börja umgås lite med folk igen :)
Men ska ta lite åt gången.

Nu ska jag göra mig iordning för jobbet!
Plaza 22-02 ikväll.

Puss&kram på er.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag hoppas du vet att jag alltid kommer att finnas i ditt liv,mig slipper du aldrig oavsett vad du vill!! hihi puss på dig

2011-04-02 @ 19:56:48
URL: http://camton.blogg.se/
Postat av: lisa

fina du!! du är underbar! å för övrigt så håller jag med dej i kåren inlägget, man blir så matt på folk... kåren gör massa bra!

2011-04-05 @ 07:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0