Regn!

Idag regnar det! När jag vaknade och nån timme framåt så ösde det ner bra mycket.
Nu småregnar det bara lite :)

Skönt, äntligen får jag användning för mina söta små stövlar häruppe! :)

Idag har jag tvättat som en tok och städat lite!
Men måste nog ta och städa lite till! :P

Just det imorgon ska jag jobba :S
bra trött jag kommer va då eftersom jag inte är en morgonmänniska och jag börjar kl 6 :S

Jaja, det e pengar får man tänka på!

Nu ner till tvättstugan och sen ut och lira lite boll med Petra fastän det regnar :P

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det har regnat i Nykvarn oxå. Förstå att jag blev galet förvånad när ja skulle ut och röka och det bara öste ner =)

Hoppas du har det bra där uppe och att vi ses snart.

PoK

2010-05-14 @ 05:22:47
URL: http://nennie1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0