Jobba, jobba, joooooooobbaaaaa!

Igår var det jobb!
Idag är det föreläsning, plugg, jobb och sen fest som gäller!
Imorgon är det jobb som gäller igen!

Inte kul att jobba så mycket när jag egentligen måste plugga!
Men det är pengar i kassan och det behövs onekligen inför sommaren!

Så det är bara tacka och ta emot för (nästan) alla tider man får!!

Fick mitt schema för sommaren!
Vecka 26-32 och helgen v33 blev det visst!!
Lite mer än vi pratat om, men det ska nog bli bra det ändå!! :D

Vill ju dock ha lite tid hemma i Södertälje med familj och vänner så får se hur det blir med vecka 26 för det var ju prat om vecka 27-32...
nåja, det löser sig som sagt!
Jag har et jobb iaf och får vara glad för det!!

Nä nu måste jag ut med hunden en snabbis och sen är det bara att köra på hela dagen!!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0