Tentahel..te!!!

Vi tyckte vi hade varit jätteduktiga i studiegruppen och pluggat på allt som dom hade tagit upp!!

Men så kommer en sån skit tenta!!
Va faaaaaaaaaaan!

Det dom tar upp på summeringen är ju det dom tagit upp på föreläsningarna, jag tycker då att det är ungefär det man ska ta med i tentan...

Men det tyckte inte lärarna....

Frågan är om man inte nu åker på sin första omtenta... =S

Den här helgen har inte varit en av dom bästa...
Var ute i fredags och det var bara en massa fulla äckliga 18-åringar som inte lärt sig hur man beter sig på krogen!

Igår var det oxå mycket folk, men då var det 2 +30åriga häxor som inte visste hur man beter sig...

Vi stod och dansa ett helt gäng och dom började knuffa och ha sig på fler av oss..
Av vilken anledning vet vi inte eftersom vi inte dansade på dom lr så..

Jag var den som stod närmast dom och jag va i princip nykter och stod till slut still och körde in en armbåge i henne varje gång hon hoppade in i mig!

Grrrrr.....

Nä nu ska jag lösa lite korsord och äta glass och samtidigt glo lite på fotboll!!

Puss&kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0