Lite småkallt!

Är hemma hos mor och far i Almnäs just nu och hälsar på lite granna.
Lillebrorsan fyllde 18 i onsdags så kände att det vore kul att fira det med honom och familjen =)

Jag, Nina, Malin och Johan hade skitkul och vi gick ut på cp där det va i princip dött, men det var kul ändå!

I lördags satt vi hemma hela familjen (förutom Nina) och så dracks det lite granna.. Fast jag var nykter!

Johan blev rätt full och vi konstaterade att Johan ser ut som vår kusin Vellu på fyllan!
Och det var inget negativt för Vellu blir rolig och trevlig när han e full och det var även så brorsan blev =)

Brrrr, det är snöstorm i halva Sverige nu och folk är dumma i huvet och gnäller på allt och ingenting....

Kallt är det, i natt var det -23 grader här men nu är det "bara" -16..
Uppe i Östersund har jag sett på fb att klasskompisarna skrivit att det är runt -28..
Brrrrrrrrrr, jag håller mig nog i Almnäs ett tag till =D

Kram!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men jag var ju i norge då.. :P sen så har jag ju inte alla bilder på nya datan! kommer aldrig glömma våra ute kvällar! :)

2010-03-01 @ 22:04:01
Postat av: Anonym

å btw var jag också med cp! :P

2010-03-01 @ 22:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0