Vår...

Våren är ju här nu!
Kan man säga det lr? :P

I helgen när vi var på kryssning så kom det dock en massa snö enligt mamma iaf :P

Men det märkte inte jag nåt av så då kom det inget, lr hur ;P

Är lite småkrasslig just nu och är hos mor och far..
Ska ta och låna bilen och åka upp med en cykel å lite annat smått och gott!

Men orkar inte sätta mig i en bil just nu och köra den långa biten upp...
Hmmm, men måste nog ta och göra det ändå :S
Har ju en tenta på torsdag och måste upp och plugga lite med dom andra....

Men om jag känner mig själv rätt så blir det inte att åka upp ikväll iaf :P

Nä nu ska jag poppa min favoritlåt för tillfället!

Edward Maya Featuring Vika Jigulina – Stereo Love - Extended Version

Puss och kram på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0