Sjukt...

Jag klarade tentan som jag svor om i förra inlägget!! :D

Det var riktigt nice :D



Nästa vecka är det kryssning!!!! :D

En Cinderella kryssning med min favorit Malin och sen så kommer far oxå vara på båten med sitt företag och så kommer syster vara där med sitt fack!

Det kommer förhoppningsvis bli en gryyyyym kryssning!! :D



Jag har ett knäppt förhållande till mat!
Äter, äter och äter hela tiden och känner mig aldrig mätt!

Äter på nätterna och jaaa jämt och ständigt känns det som!

Och så går jag och gnäller om att jag gått upp i vikt...
Jävla konstigt va!!

Jag, Petra och Tina ska skaffa oss ett gymkort och börja röra på oss!!
Så då går man kanske ner lite av dom där extrakilona man dragit på sig!!



Nu ska jag försöka plugga lite!

Om en timme är det möte med TUR-föreningen där jag ska vara vice ordförande!

Skönt att engagera sig lite i nåt :D



Synd att jag skulle sabba nåt som kunde blivit nåt underbart med en underbart fin kille!!
Dumma dumma Anne!!!






Puss&kram!


Kommentarer
Postat av: Anders

Bara beratta hur underbart vacker du ar, har aldgrig sett nàgon vackrare och underbarare tjej an dig. Hoppas du har det bra och kommer till sodertaljetrakten igen.



Ursakta stavningen men jobbar utomlands nu och har inte tillgaang till sista bokstaverna alltid.



ta hand om dig kram

2010-04-22 @ 22:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0