VA FAAAAAAAAAAAAAN!!!

Nu sitter jag hemma i lägenheten i Östersund och bara ångrar att jag flyttat hit!!!

Jag ångrar att jag med min kompisar har varit så jävla bekväma med att bara gå ut i Södertälje och nöjt oss med det!!!

Nu är det skärpning!!!

Jag vet inte om utbildningen verkligen är nåt för mig!!

Jag vet inte om Östersund är nåt för mig?!?!

Jag vet inte vilken stad lr utbildning lr vilket yrke som passar mig!!

Just nu känner jag mig bara ...........

Hatar verkligen att vara ensam och här uppe känner jag mig mer ensam än på länge!!

Det är jätteunderbara och mysiga människor som bor här uppe!
Men jag vet inte.. det e något som inte stämmer!

Det är något som ändå fattas!!!

FAAAAAAAAAAAN!!!

Nu blev det ett gnällinlägg!!

Men klockan är på tok för mycket för att jag ska ringa och störa mamma nu lr någon annan för den delen!!

Jag känner mig halv!!

Jag känner mig inte som den jag verkligen vill vara lr kan vara!!

Åååååhh vilken bitterfitta man va nu!!!

Men men!!
Dags att sova nu!

Puss och kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0