Sj, Östersund, vovven <3

Hej svej!
Nu var det ett bra tag sen igen som jag skrev!
Har inte haft lust att skriva nåt helt enkelt!

Kommer inte som sist skriva att jag ska försöka bli bättre på att uppdatera utan jag skriver då jag har lust =P
Sitter nu på tåget hem till Östersund efter att ha varit hemma i Södertälje för 3 gången sen jag flyttade.

Vet inte om det beror på om jag inte trivs i Östersund, lr om det är så att jag inte trivs med utbildningen lr om jag har en sjuuuuuk hemlängtan till familj och vänner lr om det bara är så att det är lättillgängligt att åka hem lite då och då för att tågstationen ligger så nära min lägenhet.

Jag tror ibland det kan vara en blandning av alltihop!

Nu börjar det bli kallt i Östersund och jag undrar om jag verkligen fattat vad jag gett mig in på!!
Det är en vinterstad om nåt och jag har inga saker att åka med.
Menar då skidor!

Och införskaffa det nu är ju alldeles för dyrt för en student som mig!
Man är ju inte en av dom där bortskämda snorungarna som får allt serverat på silverfat, utan man får kämpa ihop det man ska ha/vill ha!!

Tycker det är riktigt tråkigt att inte någon av mina vänner vill komma upp och hälsa på!
Det hade nog gjort det lite roligare!
Även om det bara hade varit för en helg!

Men sitter som sagt nu på tåget och jag tycker det är riktigt mysigt att åka tåg!!! =D
Avslappnande faktiskt! Fast jag åker med en hund så är det väldigt lugnt!
Men så har jag ifs vääärldens snällaste och lugnaste hund!! Bara hon får sova i sätet bredvid mig så är hon nöjd! ;D
Så nu ligger min halsduk på sätet bredvid mig och hon ligger på den!!
Sååååå söt!!! =D

Nä nu börjar jag bli lite seg faktiskt och tror jag ska passa på att sova lite på tåget =)

Puss & kram på er alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0