Piss!!!

Nääää jag har fan en fucking dålig kväll!!!!

Jag känner mig verkligen ensammast i hela jävla världen!!!

Har en sån obeskrivlig dålig kväll!!!
 Det är inte ofta grubblaren i Anne dyker upp men nu ikväll så, tittut!!!

Många tankar!!!
Jag är rädd för det här!!
 Lurad som så många ggr förr lr hur blir det nu?!?!?!

Vad är ifs det värsta som kan hända?!?!

Upptagen denna med?!?!?!

Vad är problemet denna gång?!

Jag vet att jag är problem för mig själv iaf!!!

Alltid hakar jag upp mig på det omöjliga!!!

Jag hakar upp mig på att jag inte kan läsa av människor!!!
Speciellt det andra könet!!!

livrädd för att inte bli omtyckt av andra!!

Varför bryr jag mig egentligen om det?!
Varken jag lr andra mår bättre av det?!?!?!

Nä nu ska jag verkligen försöka ta och sova!!!!

God natt!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Anne min älskade vän. Om du verkligen inte vill vara kvar i östersund, KOM HEM!

Det är ju meningen att det här ska vara den bästa tiden i ditt liv. Man ska njuta av livet och bara göra saker man mår bra av.

Jag saknar dej jätte mycket och vad du än beslutar dej för att göra så finns ja alltid bakom dej och stöttar dej på vägen.



Utbildnningen kommer att finnas kvar om du skulle vilja läsa den senare.

Fokusera på dej och på ditt välmående.

Miss you hun.

PoK

2009-11-13 @ 12:54:16
URL: http://nennie1.blogg.se/
Postat av: Anna

nä sluta tänk så där!

den som inte tycker om dig vet inte va han missar !

hoppas du har de bra där uppe annars

tänk på dig själv inte på alla andra !

puss och kram på dig ! (K) Bizzy pussar oxå ;O

2009-11-13 @ 22:56:08
URL: http://anyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0