Jag orkar inte!

Usch vad trött jag är! Somnade på soffan två ggr under kvällen med datan i knät..
Kompisarna man snackade med på msn undrade var jag tog vägen, men ifs börjar väl dom flesta bli vana vid att jag inte svarar då jag kan somna rakt upp och ner i soffan med datan i knät =P

Kan sova nästan var som helst och somna hur lätt som helst!
Rätt skönt ibland! =)

Helgen har det varit jobb, jobb och åter jobb!
Piss oxå, eftersom det verkligen har varit bra väder!!!
Men men!

Oj oj oj, shit imorgon ska deklarationen va inne!
Har i princip inte ens kollat på pappret...

Jaja jag får ta och göra det efter jobbet imorgon och gå ner och lämna det!



Det känns inte riktigt 100!
Blir så arg på mig själv att jag inte känner det!!!

Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!

Nåja, det blir nog bra nån gång!

Nu måste jag duscha för imorgon e de tidig morgon då jag börjar jobba 6.30...

Och jag som verkligen inte är en morgonmänniska!
Det blir ipoden i öronen och inte va så social dom första timmarna på jobbet, utan jag kommer som vanligt gå runt och dansa och "påfa" och bara vakna till!!

GOD NATT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0