Den enda man kan lita på är MAMMA!!!

Jag kommer försöka att inte gnälla om nåt till någon så slipper ni bli så illa berörda och tycka det är jobbigt!
Men man måste ibland få va en bitterfitta och gnälla av sig!!

Men hädanefter ska ni slippa höra skit från mig, ska som sagt försöka hålla käft!
Men prata inte med mig överhuvudtaget då för jag kommer inte va en trevlig människa!!

Jag känner att jag e på en liten annan nivå än andra just nu, kanske e de bittefitts nivån men sköter inte folk sitt (speciellt på jobbet) så blir jag lidande!

Jag ska nog ha ett eget företag där det verkligen blir som jag vill och den som inte jobbar åker på däng!!!

Nä nu e jag för irriterad på vissa personer så ska ta och tänka på nåt kul!!



Kan tyvärr inte komma på nåt kul överhuvudtaget just nu =(
Jo en sak jag blir så otroligt glad av att tänka på!!

Och det är min underbara mor!!!

Jag fullkomligen älskar henne!!!
Hon vet verkligen allt om mig! Hon känner mig utan och innan!
Jag ringde henne idag och på en gång hörde hon att allt inte stod rätt till!
(Så är det, men jag vet inte riktigt vad det är!)

ÄLSKAR DIG MIN ÄLSKADE MOR!!!

Puss och kram!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kram på dig! mamma

2009-05-13 @ 02:40:59
Postat av: Lotta

Tänk på något kul kul kul.

(Man har inte roligare än vad man gör sig)



Puss

2009-05-13 @ 08:05:40
URL: http://gyllensteen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har.

Titta gärna in i min och släng in en kommentar :]

2009-05-13 @ 17:25:23
URL: http://maglate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0