Almnäs...

Pappa hämtade mig och Perdita så att vi fick komma ut till Almnäs och njuta lite =)

När jag kom hit så sa mamma att hon skulle åka iväg och handla mat.
Jag tycker att det är jättekul att åka och handla mat så jag hängde med.
Det gjorde även mina två yngsta syskon!
Haha vilka muppar vi är.. Vi gick omkring och löjlade oss som fan på affären så morsan höll på att bli tokig på oss!
Jag tiggde till mig en glass, Ben & Jerrys glass med chokladbitar och bitar av kakdeg i!! =D
Mums den är så goooood!
Första gången jag smakade den var för några veckor sen när M kom hem till mig och jag bjöd på middag så hade han med sig efterrätten!
Riktigt god är den!! =D

Nu sitter jag i en fåtölj i Almnäs och kollar runt lite på nätet..
Läser på LTs hemsida att det ev ska bli en galoppbana som byggs upp i Almnäs..
Vet inte riktigt vad jag tycker om det!
Men men det är inte mitt beslut så =P

Haha, LT var förresten här hos oss och intervjuade far min när vi var iväg på affären..
Jag kommer att förneka att det e min far om bilderna i tidningen blir dåliga =P

Haha orakad och ser ut som nåt katten släpat in!

Men tur att man älskar familjen oavsett vad! Haha!!

Nä nu ska jag ta och reta gallfeber på nåt av mina syskon!! Hihi!

Puss & kram på er!


Kommentarer
Postat av: Max

Lokal kändisarna :D

2009-05-22 @ 14:41:41
URL: http://www.laget.se/bikalag
Postat av: Jenny

Anne, ja saknar dej så det gör ont, vi måste ses nån dag. PoK

2009-05-23 @ 02:09:39
URL: http://nennie1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0