Ajajaj!!!

Skulle med min lillebror och min vovve och hans vovve gå ut på promenad..
Drog på mig stövlarna och så började vi traska..
Men vi kom inte längre än ut på gårn och så såg jag att snörena till stövlarna inte var knutna, så jag böjer mig ner och ska knyta dom och rätt vad det är så kommer det en hund och hoppar rakt upp i ansiktet på mig..

Så Luddes pannben slås in i min näsa och panna och jag hör hur det knackade till och sen så sprutade tårarna!
Fy fan vad ont det gjorde!!!

Pappa och mamma kollade lite på näsan och den började kännas svullen men jag och Johan gick ändå ut i skogen och gick..

Kom sen hem och så gick jag på en promenad med pappa och hans hund och mammas hund.

Känner nu att jag kanske borde stannat hemma och lagt nåt kallt på snoken så att svullnaden kanske hade hållts ner lite grann...
Men men, man är ju inte alltid så smart =P

Nyss sa mamma och pappa att näsan är sne på mig oxå, men jag tror och hoppas att dom driver med mig..
Lr så har dom bara dålig syn!! Hihihi!!

Nåja, nu ska jag åka och hämta syster, systers gubbe och hund och sen skjutsa dom till nån fest!!

Ha en trevlig kväll alla glada!!

Kram!!

Kommentarer
Postat av: M

Var lite positiv.....

Nu ser du ju inte ut som en perserkatt längre ;)

2009-05-09 @ 17:28:30
Postat av: Anonym

Hahahahaha!!! Jo det e väl mer det jag ser ut som nu när näsan e ännu mer intryckt =P

2009-05-10 @ 14:47:45
URL: http://anneee.blogg.se/
Postat av: M

Men nu är den ju iallafall sne.... =)

2009-05-10 @ 15:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0