Torsdag....

Idag har jag jobbat och va fasen gjorde jag på jobbet idag?!
Kanske ska ta och gå till chefen och säga åt honom att berömma mig?!  =P

Nä jag ger mig själv en klapp på axeln istället och säger att det e riktigt bra gjort av mig!
Jag sköter mitt jobb och då behöver jag inte ha beröm!
Visst är det trevligt om någon arbetskamrat vill säga att man gjort nåt fint å så!
Men är det ingen som säger nåt så är antagligen jobbet bra gjort lr hur?!

Är inte chefen nöjd med det jag åstadkommit säger han till mig att jag kan fixa det lite bättre och då är det bara att ta och göra det bättre =P
Så varje gång han inte säger nåt när jag fixat nåt så tar jag det positivt!!

Men men det e sån jag e... Alla kan ju dock inte va likadana och det har man verkligen märkt!

Nä nu ska jag ta och fixa klart det jag har påbörjat  ;P

Ha en underbart trevlig helg alla ni glada där ute!! =)

Puss och kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0