Städtanten!

Var är min syster när man behöver henne!!! ;P

Jag är verkligen den sämsta någonsin på att städa!!
Har så lätt för att bli distraherad! =P

Åååhhhh en tidning som jag inte läst på länge!
Åååhhhh ett tvprogram jag vill se! (vet att jag borde stänga av den, men men!)
Åååhhhh vilket vackert väder, ska vi ut och gå på långpromenad Perdita?!
Åååhhhh jag är hungrig, måste äta nåt!
Åååhhhh jag har ingen bra musik att "städdansa" till!!
Åååhhhh, det var en rolig/trevlig person på msn som skrev till mig/loggade in så jag måste skriva till denne!

((Inga kommentarer om hur jag ska lösa dessa saker för då kommer jag efter er!!
Tro inte att ni är säkra bara för att ni inte skriver ert namn!
Det finns nåt som heter ip adress att kolla upp =P))

Vet inte alls var jag ska börja.
Syster sa börja med skräpet!
Då kanske jag borde bränna upp hela lägenheten ;D

Nä nu måste jag iaf börja med att gå ut med Perdita så jag inte kan skylla på henne sen! =D

Kram på er!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Som vanligt då..............

2009-03-04 @ 23:11:20
Postat av: Anonym

hahahahahaha!! va de mamma som skrev den kommentaren kanske?! :P

2009-03-05 @ 12:32:43
Postat av: haha

lycka till och hitta ip-addressen då du måste hacka företaget som har ip-addressen, men du måste ju hitta rätt företag först också. efter det måste du söka genom deras nätverk för ip-addressen och typ triangulera ut den . detta kräver ungefär 10 olika nedladdningsbara program som jag tvivlar att din data kommer klara av så knock yourself out xD



Haha

2009-03-08 @ 20:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0