Motivation!!!

Jag hittar verkligen ingen motivation till att börja träna!
Jag vill ju men att få tummen ur och börja gå iväg och träna.... Ja du!

Jag vill börja träna!!!

Måste börja röra på mig så man slipper va en fettokisse resten av livet!!!  =P

Skämt å sido!

Ska kolla med Lotta, hon va toksugen på att börja så vi kanske kan peppa varandra!
Hon skulle kolla upp om vi kan använda våra "friskvårdskuponger" på Sydpoolen.

Ja det finns ju några gym att välja på..
Men vill ändå ha ett som ligger relativt nära så man inte kan skylla på att man inte orkar ta sig dit!

Over n out!!

Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Chefen

Är inte så knepigt, visst vissa dagar vill man bara dra skallen i en tegelvägg men vafan :P Börja med att ändra käket, det är det lättaste. Sen kan du ju börja gå ut å gå i ett jävla tempo någon timme före fruckost varje dag(det här är lättare om du har någon att gå med).



Sen kan du ju börja rätt chill på gymmet med en 3-dar i veckan, om du gör allt det där kommer du se resultat inom 3 veckor.



good luck!

2009-03-04 @ 09:42:10
Postat av: Anonym

Kommer aldrig att gå ut innan frukost! risk finns då att det ligger lite lik lite varstans på vägen!

Gym, nja jag börjar tro att det faktiskt inte är min grej..

Maten behöver jag inte ändra för jag har ändrat det till det jag vill äta och tänker inte köra på nån "svält"- och "jag får inte äta detta"- diet för det funkar inte!



Nä nu ska jag nog ta och äta lite granna, känner att jag e lite på för dåligt humör för att skriva nåt mer!!

2009-03-04 @ 11:59:25
Postat av: Anonym

Skärpning, annars får du börja gå på pensionärsdisco med mig istället. Gissa vem!

2009-03-04 @ 23:10:24
Postat av: Anonym

Hahahaha pensionärsdisco!! Antingen va de mamma lr så va de Danne som skrev det!!!! =P

2009-03-05 @ 12:37:48
URL: http://anneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0