Ingen ursäkt!

Vill inte ha nåt krig! Jag var bara tvungen att få skriva av mig lite....
Skrev även att jag inte tänker läsa VISSA bloggar och ja vissa är plural så jag retar mig på fler än en!!
Men jag ska inte reta mig mer på det för jag mår inte bättre av att reta mig på nåt, så som sagt så släpper jag det nu  =)
Alla är vi olika och måste få ur oss det på ett lr annat sätt!

Måste säga att jag inte va ett dugg bättre när jag skrev pissinlägget tidigare!
Tycker det e lite bra av mig att erkänna att man kan va lite dum ibland ;P

Meningen om kläderna, ja jag har fått höra x antal ggr tidigare av folk som undrat vad fan man har på sig.
Så det var bara så att denna gång så orkade jag inte få HÖRA det en gång till.
Det var inte att det stod skrivet någonstans utan var att jag fick HÖRA det av någon, men jaja..


Jag är inte den som vill slåss för någon annan och tänker bara slåss mina egna "slag"!
Allt som inte gäller mig skiter jag i!!

Nä nu sitter vovven bredvid mig och vill ut och kissa efter att vi sovit ett tag på soffan nu!

Kram på er och ha en trevlig kväll!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Bra där

2009-03-18 @ 19:23:44
URL: http://nennie1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0