Those days are over!

Den kommenataren hörde jag när jag gick hem från krogen och skulle gå över torget och fick några amerikanare bakom mig..

Those days are over because we all got wifes, but she sure does have a nice ass!
Haha, tack för den ni grabbar =P
Sen sa dom lite fler andra saker som jag tog som en komplimang!
Antar att dom trodde att jag inte hörde så mycket eftersom det såg ut som att jag hade en ipod i öronen, så lite kul va det =P

Sen när jag inte är långt hemifrån, runt knuten typ så kommer det fram en gubbe till mig och frågar om jag e hungrig och om han får bjuda på en kebabrulle..
Trodde idioten att jag skulle med honom hem för det?!
Ful, full och gammal, nej tack va?!
Så såg han att jag hade guldskor.

Åhh du har guldskor, fint! Var hans kommentar.
Då svarade jag lite snyggt;
Ja, jag är ju från Tälje och är född 84.a så passar ju perfekt! =P
Hehe störd man är!!

Nä nu e de nog dags för att sova!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan bara hålla med :)

2009-06-07 @ 12:39:25
Postat av: Anonym

Hallåhallå tjejen! :)

Haha, ja eller hur? Har du semester då lr :P

Puss

2009-06-07 @ 21:35:37
URL: http://thatigers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0