Lääääääääängtar!!! <3

Ska på Monday bars summer cruise den 28-30 augusti!
Återigen går båten till Riga, men denna gång så är det med Silja Lines Festival som vi åker!

Åker inte med min vapendragare Carina denna gång eftersom hon kommer att va nere i Spanien under den tiden!
Men på förra kryssen träffade jag två roliga tjejer som jag ska åka med denna gång!

Sen finns det över 2000 pers. på båten så det är ju inte så att jag inte kommer att ha nån att prata lr dansa med!

Nästa vecka e de något party i Västerås som jag e sugen på att dra iväg till.
Men frågan e ju hur man kommer dit och hur man kommer hem lr om man ska hitta nånstans att sova...

Nä nu e de U21 match mellan Spanien och England som jag tänkte kolla på och sen ska jag ta och basta!!

Ha en trevlig midsommar!!!

Kram!




 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du får umgås me oss på båten gumman =)

PoK

2009-06-19 @ 11:16:23
URL: http://nennie1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0