Jobbhelg!

Kors i taket jag var hemma i fredags!
Lördagen jobbade jag och efter jobbet åkte jag och syster till kusinen och hälsade på lite.
Åkte sen hem för att sen hamna på 550!
Tror det va nåt jävla russinparty där i lördags!!
Men men, så kan det bli ibland!

Gick ut med Bullen, Carina och syster!

Vi hade väl ändå rätt kul bland alla pensionärer!

Söndagen var det dags för jobb igen!

Helgen på jobbet va ändå rätt kul men jobbig!
Mycket folk som skulle rycka i en hela tiden!
Men bra trött va jag efter helgen, fötterna är helt döda efter att man jobbat helg.
Man går ju oavbrutet och har en halvtimmes lunch då man hinner sitta lite..

Nä nu e de ett bad som gäller och sen sova!!

Jobbar tidigt denna vecka  =S

Kram på er!!!




Kommentarer
Postat av: Lotta

Men anne, det är inte många månader kvar tills även du platsar på russinparty.. mohahaha

2009-06-17 @ 14:11:31
URL: http://gyllensteen.blogg.se/
Postat av: Max

Hahahahaha

2009-06-17 @ 23:36:04
URL: http://www.laget.se/bikalag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0