Fredag =)

Idag jobbar jag och sen efter jobbet ska jag iväg och hämta syster och hennes gubbe från Arlanda!
Dom har varit iväg till Tunisien och blivit pepparkakor!

Vad duktiga vovvarna har varit!
Dom funkar jättebra ihop så det är jätteskönt!

Nä nu måste jag ta och äta lite frukost och sen gå ut med busungarna innan jobbet!

Funderar på att ta med deras lilla busungen när jag åker och hämtar dom!
Får se hur det blir!!

Imorgon blir det iaf att åka båååååååååååååt!!!! =D

Mamma och pappa sjösatte sin båt förra helgen och fy fan va skönt det ska bli att åka ut med den och njtua lite av livet =D

Vi har inte haft båt sen vi flyttade från Enhörna och det är exakt 10 år sen!

Så imorgon ska jag ta och njuta riktigt mycket!!!

Ha en underbar helg alla glada!!!

Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Magda

NU har jag hittat tillbaka till din blogg :]

Suttit och läst en hel massa nu och det är riktigt roligt :]

2009-08-04 @ 19:58:05
URL: http://maglate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0