Bok måndag!

Idag har jag spenderat hela dagen med Bella, Edward, Jake, Alice m.fl.

Har sovit hos mor och far i en vecka nu och var en dag förra veckan riktigt uttråkad så började läsa en bok.

"Om jag kunde drömma"
Det är den boken som nu har filmatiserats och heter Twilight!
En riktigt bra bok, jag fastnade totalt.
 
Igår läste jag ut den och imorse började jag läsa den andra boken.

"När jag hör din röst"

Började läsa den kl 10 imorse och kunde inte lägga ner boken inte ens när jag åt.
Jag somnade med boken i knät på verandan i ca 2 timmar och sen började jag läsa igen.
Kunde verkligen inte lägga ifrån mig boken så kvart i nio hade jag läst ut den!

Blev helt besatt av den..

Tror jag vet vrf många fastnat för den och det är nog att man vill uppleva den förälskelse som man läser om i boken.

Efter att jag läst klart boken bastade jag med mamma och kände att jag var på bättre humör än på länge!

Jag har många tankar i huvet nu, men mår ändå riktigt bra!
Kommer inte någonsin "nöja" mig med något utan det ska va ett WOW!!

Jenny du vet vad jag pratar om ;D

Nä nu känns det som att man babblar på om allt och inget intressant!

Så ska ta och lägga mig och ta med mig del 3 och försöka att inte fastna i denna bok så jag inte är uppe för länge eftersom jag jobbar imorgon!!

Puss & kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vet precis va du menar. Och ,man ska INTE nöja sej med mindre än WOW. Förr eller senare hittar men honom. Trist bara när det tar lite tid. Men det är värt att vänta =)

PoK

2009-07-07 @ 07:26:39
URL: http://nennie1.blogg.se/
Postat av: Emmha

Jag vet.. Filmen är typ bäääääääst!!

2009-07-07 @ 17:46:13
URL: http://baraemmha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0